Avatar billede suthesan Nybegynder
06. april 2011 - 00:41 Der er 1 løsning

Windows 3D flip system?

Hej, nu har jeg kigget efter youtube videoer og på andre forums, efter hvordan man enabler 3d flip.

some info:
Mit pc er det nyeste nye game hardware, og min score i windows 7.5.

Og hvis jeg clicker windowsknap + tab, kommer det ikke andet en det normal, som hvis du clickede alt+ tab.

By the way jeg har set på det smarte 3d shortcut 3d flip, men jeg vil have det som hot key, altså når jeg trykker windows + tab eller alt + tab.

Hvordan kan jeg få det til at virker igen, fordi jeg kan huske at det virkede helt fint da jeg teste windows RC.
Avatar billede suthesan Nybegynder
06. april 2011 - 00:46 #1
omg :P nvm jeg closer, mere retard har jeg nu aldrig være xP

jeg skiftede mit nye roccat ud med mit gamle G15 logitech keyB for sjove skyld, og gæt :P keyboardet var slået til gamining mode :P så windows knapperne virkede ikke xP, so ridiculous.