Avatar billede kemiskdild Nybegynder
04. april 2011 - 23:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Køb af gamer bærbar

Hejsa!

Har været så uheldig at min bærbare computer er strøget :/

Så nu staår jeg på en ussel SU og skal ud og købe mig en ny :/

Mit budget ligger på maks 5000 kr,-

For denne sum ønsker jeg en holdbar laptop til diverse spil (FM 2011, Wc3, ikke 3d shoot em up mv)

Så vil høre jeres bud på eventuelle løsninger?

På forhånd tak!
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
04. april 2011 - 23:31 #1
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
04. april 2011 - 23:32 #2
Og hvor meget betyder det om det er i3/i5/i7 fremfor quad core?
Avatar billede Niiebuhr Nybegynder
05. april 2011 - 04:33 #3
hvis du vil have noget gaming bærbar skal du ikke have hp?
jeg skiver nogen navne på gaming bærbar:

alienware m11x

Acer Aspire 8930G

ps. du får ikke en god gaming pc til 5000kr :)
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
05. april 2011 - 06:57 #4
..... tak for det konstruktive svar.....
Hvis jeg havde mere end 5 kilo havde jeg også skrevet det

Det jo nemt at købe hvis man har ubegrænsede midler.....

Og desuden er mit krav ikke store 3D krævende spil
Men mere ressource krævende spil som FM2011. og små spil som warcraft 3 mv.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2011 - 07:20 #5
lån en af microsoft i et halvt år det kan være du er rigere til den tid

http://www.eksperten.dk/spm/935509

m.v.h
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
05. april 2011 - 12:22 #6
Warcraft er ikke et lille spil, det er et af de største spil til com. grafik mæssigt skal der ikke så meget til det spil, men med ram skal du have retligt af :)
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
05. april 2011 - 16:03 #7
mathias: Helt enig, men 4gb ram er jo næsten standard i alle maskiner  næsten uanset pris.

Ville jo bare høre nogle af brugerne herinde hvad de ville foretrække. Det er vel og mærke Warcraft 3 Frozen Throne :)

Slet ingen der har nogle bud på en god gennemsnitlig laptop til gaming og hjemmebrug? (Budget: 5000 kr,-)
Avatar billede Niiebuhr Nybegynder
05. april 2011 - 16:41 #8
..... tak for det konstruktive svar.....
Hvis jeg havde mere end 5 kilo havde jeg også skrevet det

Det jo nemt at købe hvis man har ubegrænsede midler.....

Og desuden er mit krav ikke store 3D krævende spil
Men mere ressource krævende spil som FM2011. og små spil som warcraft 3 mv.
---------------------------------------------------------------------
hvis det kun er de spil du går efter så kan du godt købe den her http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/PADV63138EO/hp-pavillion-15-6-barbar
den er sku fin nok til de spil :)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2011 - 07:32 #9
herinde bruger vi kommentar indtil vi bliver bedt om at lægge et svar
ikke omvendt
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
06. april 2011 - 12:01 #10
Niiebuhr her går mit spørgsmål på om det er bedre med Quad core processor end fx Intel i5?
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
06. april 2011 - 12:02 #11
treatmenice har overvejet "låne" pc'en men orker ærlig talt ikke alle deres paneler mv.

Så vil hellere have "min egen". :) Ellers tak for buddet!
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
04. oktober 2011 - 18:05 #12
Fik desværre ikke en løsning på problemet, og har stadig ikke købt en gamer computer så lukker den her og opretter en ny tråd når pengene er der igen :)