Avatar billede Maker445 Nybegynder
04. april 2011 - 19:41 Der er 5 kommentarer

Google Chrome HJÆLP!

Hej allesammen.
Jeg bruger browseren '' Google Chrome ''. Jeg har aldrig sådan haft problemer med det indtil på et tidspunkt. Når jeg går ind på f.eks Chat side som f.eks, Chatroulette, omegle eller tinychat så kan den ikke. Når jeg går ind på f.eks de sider så siger den ''Følgende plugin er brudt ned: Shockwave Flash'' og det gjorde den ikke før i tiden ved ikke hvorfor den gør det nu. Har prøvet og downloade shockwave flash om og det samme med google chrome. Nogen der kan hjælpe :(.
Avatar billede lasbas Nybegynder
04. april 2011 - 22:04 #1
1)
Tjek om der skulle være sneget sig noget skidt
ind som en udvidelse/extension --> chrome://extensions/
(deaktiver alt, eller afinstaller?)

2)
Opdater til nyeste version --> 10.0.648.204

3)
Hvis det stadig ikke virker så prøv chrome canary -->
http://tools.google.com/dlpage/chromesxs
Avatar billede Maker445 Nybegynder
04. april 2011 - 22:40 #2
Der ikke kommet noget ind som en udvelse :I men hvad er Chrome canary?? Er det anderledes end de andre Google chrome??
Avatar billede Maker445 Nybegynder
04. april 2011 - 22:48 #3
Gik lige ind på chatroulette og omegle med Google Chrome canaray og den sagde ''følgende plugin: er brudt ned'' ;S
Avatar billede apollyon Nybegynder
05. april 2011 - 10:53 #4
Prøv chrome Beta - det virkede for mig:

http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/beta/
Avatar billede Maker445 Nybegynder
05. april 2011 - 14:22 #5
Har prøvet Chrome Beta :( og den siger det samme ''følgende plugin er brudt ned: Shockwave Flash '' S: