Avatar billede MissYrgen Nybegynder
04. april 2011 - 15:24 Der er 6 kommentarer

Macbook 13"

Hej derude.
Jeg mangler en computer som er god til billeder og film. Skal være en som både kan bruges i skolen og derhjemme. Har kigget lidt på den hvide Macbook 13" som koster 7799-, og så fandt jeg en ældre en i Fona, Macbook Air, som kostede det samme, som vidst nok er en ældre udgave. Har fået forslået at købe den nye Macbook Pro, som så er dyre. Jeg vil helst have den billigste Macbook man kan købe, men får man noget for pengene?
Hvad er forskellen på den hvide Macbook 13" og den lidt ældre Macbook Air 13"?
Avatar billede Ersted1982 Nybegynder
04. april 2011 - 15:54 #1
Blot til info.

Så kan du i Metro fra på torsdag købe 13,3" Macbook til 5599 kr. (eks moms = 7000 kr inklusiv moms)

Kræver dog du kender nogle med Metro kort, eller selv har hvis du vil spare 800 kr.
Avatar billede MissYrgen Nybegynder
04. april 2011 - 15:59 #2
Okay. Kender faktisk en med et Metrokort. Hvor længe gælder tilbudet?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
04. april 2011 - 16:10 #3
Macbook, Macbook Pro og Macbook Air er 3 forskellige produkter fra Apple.
Altså Macbook Air er ikke bare en tidligere udgave af en Macbook.
Avatar billede MissYrgen Nybegynder
04. april 2011 - 16:20 #4
Ja ved jeg. Der er kommet nogle nye Macbook air. Så bare i Fona at der var en Macbook air 13" til den samme pris som den hvide Macbook. Ved bare ikke lige hvilken jeg skal vælge.
Avatar billede Ersted1982 Nybegynder
04. april 2011 - 16:38 #5
Tilbuddet gælder i 14 dage. Men mener det er begrænset antal så vidt jeg husker fra den tilbudsavis jeg så.  Ellers kan du gå ind på www.metro.dk og se tilbuddet fra onsdag aften. Der kommer den nye tilbudsavis på nettet.
Avatar billede MissYrgen Nybegynder
04. april 2011 - 17:01 #6
Mange tak for info, det vil jeg overveje :)