Avatar billede noex Nybegynder
04. april 2011 - 11:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange Mb/Gb bruges pr. tidsenhed, når jeg bruger Skype på min iphone?

Jeg ønsker at bruge Skype på min iphone. Jeg er imidlertid nysgerrig på, hvor meget datatrafik servicen benytter pr. tidsenhed. Findes der information om dette et sted?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2011 - 19:53 #1
Nej, men hent et program der overvåger datatrafikken og prøv så at bruge skype.
Avatar billede noex Nybegynder
04. april 2011 - 20:33 #2
Tak for indlægget. Som jeg forstår dit forslag, vil jeg kunne overvåge datatrafikken på min computer benyttende Skype. Men jeg er interesseret i at monitorere forbruget/trafikken på min iphone. De to (computer og iphone) er ikke nødvendigvis sammenlignelige.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2011 - 20:36 #3
Mit indlæg koncentrerer sig udelukkende om din Iphone.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2011 - 20:37 #4
Har dog ikke Iphone selv, men bruger et program der hedder 3G Watchdog der løbende tæller data.
Find sådan et lign. program til din Iphone.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2011 - 20:39 #5
Avatar billede noex Nybegynder
05. april 2011 - 07:46 #6
Hej John, tak fordi du bragte mig på rette spor. Har nu kigget på forskellige apps og jeg vil vælge en app, der hedder "download meter".

Vil du svare, så jeg kan give dig point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2011 - 09:13 #7
:)