Avatar billede mikkel. Nybegynder
04. april 2011 - 10:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Letteste måde at sende ca. 2,5gb billeder?

Hey Eksperter,

Jeg har været et semester i udlandet at studere og jeg fik ca. 2,5gb billeder af en engelsk pige, som nu har kommet til at slette dem på sin computer. Hun har lige spurgt om ikke jeg vil brænde dem på en dvd og sende til hende med posten, men der må helt sikkert være en smartere metode. Min ven foreslår filezilla, men hvis der var en metode der ikke kræver at hun skal hente noget program, ville det klart være et foretrække, da hun fatter brik af computere.

Altså, jeg skal ha sendt hende 2,5gb billeder på simpleste vis..
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. april 2011 - 10:37 #1
Hvis du bruger hotmail kan du uploade dem til dit skydrive og sende hele dynen i en mail
Avatar billede kaspermb Nybegynder
04. april 2011 - 10:46 #2
Jeg syntes at dropbox er den bedste måde at gøre det på. http://www.dropbox.com/. Har selv et video klip på 2,8 GB i min dropbox.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
04. april 2011 - 10:57 #3
Dropbox er nice, men der er kun plads til 2gb i gratisversionen og det kræver også at hun har dropbox, hvilket hun helt sikkert ikke har.

Kræver skydrive at hun har hotmail?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. april 2011 - 11:19 #4
Man kan bruge en upload service, fx: http://ge.tt/ - men det vil måske være praktisk at dele det i et par mindre bidder.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
04. april 2011 - 11:54 #5
Tak for link Erik, det er super smart.

Smid et svar, så får du points.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. april 2011 - 11:56 #6
Det er een af flere tilsvarende smarte løsninger, ja :)

Jeg samler slet ikke på point, tak.