Avatar billede jokn Nybegynder
30. juli 2001 - 23:01 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mangler du billig webdesign/programmering?

Mig og min partner sidder lidt på spanden hvad angår penge...
Så derfor ville jeg spørge om der er nogen der mangler noget design eller mske et script?
I kan se lidt om os på www.WebSources.dk

Eller hvis du kender nogen der mangler noget, eller din pokerklub mangler en hjemmeside så sig til! :o)

I må gerne kontakte os på icq 118069241

Venlig-aftenhilsen WebSources C www.WebSources.dk
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:11 #1
Ganske pæn side hvis man har IE, men kan i også finde ud at lave sites til folk som brugre mac eller f.eks. netscape?
En af de ting mange sikkert ville gå ind og kigge på er, hvor dygtige i er til at lave sider som kan ses af alle, og ikke kun folk med en default opsætning i windows!

Og så lige en lille sidebemærkning. Hvis man skriver en \"ansøgning\" som vil komme til at have en del med stavning at gøre, er det lidt af en forudsætning at men i det mindste skriver \"ansøgningen / annoncen\" uden stavefejl:-)
>>>eller mske et script?<<<

Sorry, men kunne altså ikke lige holde min kæft *S*

//Beach
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. juli 2001 - 23:12 #2
Det kan man ik hvis man skriver laver en url der ser sådan ud:
http://www.websources.dk/www.websources.dk/websourcesold
*G*
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:13 #3
>>>gizmo-gizmo
Hi hi, er ikke helt med?
//B
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. juli 2001 - 23:16 #4
hvis man trykker på websource skabbelonen kommer der det i adresselinien. Stor fejl :)=
i vil sælge et site til 3000, og så er der url fejl. De mangler http:// i linket...
hehe
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:16 #5
OK, har set den nu......
//B
Avatar billede jokn Nybegynder
30. juli 2001 - 23:27 #6
Hallo :o)
Erfaring fremmer fremmel... blabla... hvis i forstår :o)

beach: Det med stave fejl... hvis du seriøst tror jeg ik kan stave til måske såe.... ja... ik?

gizmo: alle laver fejl... og de fleste kan rettes....
Avatar billede stigc Nybegynder
30. juli 2001 - 23:27 #7
he, he i Netscape V4.61 får jeg en kun en blank sort side. Ikke et godt salgsgrundlag....
Avatar billede jokn Nybegynder
30. juli 2001 - 23:33 #8
stigc: nej... det ved vi... siden er ik ret gammel så vi arbejder naturligvis på det :o)
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:35 #9
>>>stigc
Det jeg mener, og den ser sgu heller ikke godt ud på en mac.

>>>jokn
Tror ikke det er fordi du ikke kan snave, man men læser da en annonse (som det vel er) igennem en par gangge enden men sænder ded til trøkket ellær.....

Sorry igen men......
Sammenlagt med de fejl der er på siderne mht. browsere, links mm. så skal i nok ikke stille de store forventninger om at få så mange jobs i det her forum. Det er jo trods alt et forum hvor folk er ret kritiske mht. hvordan det hele kører af.

Mit råd til jer er at tilbyde jeres arbejde i den blå avis, på opslag i brugsen mm. Der kan i også finde en masse kunder som vil tilbyde jer småjobs som kan give lidt cola på bordet.

//Beach
Avatar billede stigc Nybegynder
30. juli 2001 - 23:37 #10
Giv dem en chance :)
Avatar billede jokn Nybegynder
30. juli 2001 - 23:39 #11
beach: Øvelse gør mester!!!

(har jeg da i hvertfald hørt... vi regner heller ik med at lave BigBrother 2\'s hjemmeside, men bare lidt småting såe.... ja cola og domæner på bordet....)
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:42 #12
>>>stigc
Ja, så absolut. De skal da have en chence, men de skal da også høre hvad der er galt hvis der er noget galt.
Det er vel derfor de er her på ekspertne.dk eller.....

Jeg syntes sgu da også de har banket et rimeligt pænt site sammen som du med garanti har brugt mange timer på. Så ikke et ondt ord om det.

Det ville da bare være surt at gå ud og tilbyde det de har nu til en virksomhed som stiller nogle krav de måske ikke er eller var klar over.
Jeg skriver ikke med her for at mose dem, men for at hjælpe!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2001 - 23:48 #13
>>>jokn
Så er det bare om at holde sig til, i er inde på det rigtige. Der er altid småting som skal rettes og det kan \"vi\" bla. bruges til.
Men hvis i skal skrive en annonce, ansøgning eller...... til noget, så få en eller anden der intet har med det at gøre til at læse det igennem for alt hvad der kan være problemer med.

Det bruger jeg altid selv. Gardere mig med en eller anden som intet har høre om sitet. Han eller (helst!!) en hun får så lov til at teste det på både den ene og den anden måde. Hvis de ikke finder noget så ryger det en tur over til nogle som er rigtig lede. Dem som bare prøver på fuld knald at finde bare et eller andet som bare ikke er så godt. Så bliver de fleste ting også rettet inden man offentliggøre et link.

Men nu har i da fået lidt at gå efter og kan stadig kun sige at det da kører i den helt rigtige retning.

//Beach
Avatar billede yaief Nybegynder
31. juli 2001 - 03:43 #14
Er det nu WebHamster og partner igen igen *GG*

Den fejl med websourceold påpegede jeg da for over en måned siden - fy skamme.

Men tjaee - jeg vil da gerne høre hvad hamster-prisen i denne måned er for PHP scripts - hvis jeg får travlt kan jeg måske købe nogen små scripts...

Du har jo min ICQ - så du kan bare skrive hvad du tager (hvordan du så end udregner prisen...)

Mvh
YaiEf

(jeg troede ellers der var gang i den computer-biks i skulle lave??)
Avatar billede webhamster Nybegynder
31. juli 2001 - 16:39 #15
tsk tsk tsk !
Avatar billede webhamster Nybegynder
31. juli 2001 - 16:43 #16
Jonas, du må lige sende mig en besked jeg har lige formattet!

(JF)
Avatar billede jokn Nybegynder
14. august 2001 - 23:06 #17
måske skulle jeg lukke?