Avatar billede izeqb Nybegynder
30. juli 2001 - 22:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

S-VHS compatibelt scar-stik

Hvordan ser jeg på et scarstik om det er kombatibelt med med mit DVD kort (H+) som kun har S-VHS udgang.

Og hvordan ser jeg på omformeren (svhs til scarstik) om det er det rigtige stik?´

// Hjalte
Avatar billede stigp Nybegynder
31. juli 2001 - 00:22 #1
Kig forbi på www.dvdcentrum.dk de har en en omformer fra s-vhs, lyd og composite til Scart. Omformeren virker da jeg selv har sådan en, den koster om 50 kr.
Avatar billede izeqb Nybegynder
31. juli 2001 - 23:46 #2
Jeg har selv sådan en, men hvordan kan jeg være sikker på at den virker?

Jeg ved at den virker den anden vej. Altså video-Ind
Avatar billede stigp Nybegynder
01. august 2001 - 15:19 #3
Det virker. Sæt s-vhs kablet fra dit kort i omformeren og omformeren i dit tv og tv over på aux og det hele skal virke.
Avatar billede izeqb Nybegynder
01. august 2001 - 18:02 #4
men det gør det ikke...
Avatar billede izeqb Nybegynder
01. august 2001 - 18:06 #5
Det er dette her jeg tænker på:

http://www.dvd-centrum.dk/diverse-tilbehoer.htm
Composit adapter til H+ og Dxr3
Avatar billede izeqb Nybegynder
11. august 2001 - 22:38 #6
Problemet var at jeg brugte et forkert S-VHS til Scart stik.