Avatar billede loenberg Praktikant
02. april 2011 - 13:19 Der er 4 kommentarer

HJÆLP til PS3 Move - Tiger Woods PGA Tour 11

Hej

Jeg kan ikke få min move controller til at virker inde i TW PGA Tour 11 spillet på min PS3.

Har prøvet at holde "select" knappen nede mens jeg peger ind i kameraet med controlleren, men intet sker?

Håber meget nogen kan hjælpe!

:D
Avatar billede loenberg Praktikant
02. april 2011 - 13:20 #1
den virker fint i PS3 menuerne....
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. april 2011 - 14:00 #2
Nu har jeg ikke det spil, men er du opmærksom på at ikke alle spil kalibrerer ved brug af select-knappen?

Hvad er det, der ikke virker? Registrer den slet ikke dine bevægelser?

Kig også efter om kameraet blinker rødt. Hvis det gør betyder det, at f.eks. lysforhold ikke er i orden.
Avatar billede loenberg Praktikant
02. april 2011 - 19:05 #3
Kameraets lampe lyser blåt, og jeg kan også godt bruge knapperne på motion controlleren. Kan bage ikke bruge bevægelses funktionen, og lampen på controlleren lyser heller ikke...

?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. april 2011 - 21:59 #4
Er Tiger Woods ikke også et spil, hvor man kan bruge den normale controller? Det kan være du skal ind i indstillinger i selve spillet for at slå Move til.