Avatar billede aron_her Nybegynder
01. april 2011 - 23:02 Der er 16 kommentarer

CoD MW2 Directx problem

Hej jeg sidder til Lan og vil gerne spille CoD MW2 men der er dog et lille problem, når jeg starter det popper der en DirectX error op som siger : DirectX encountered an unrecoverable error.
Check the readme for possible solutions.
Jeg har prøvet at instalere DirectX 9 men synes ikke det hjalp.
Jeg kører windows 7.
Håber nogle af jer kan hjælpe mig, er virkelig desperat.
Tak på forhånd.
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
01. april 2011 - 23:11 #1
Har prøvet det samme opgrader til Nvidia 8800 gt eller nyere Hvis dit grafikkort er opdateret = 12 måndeder før du starter spillet kunne det også være det

Skriv lige dit grafikkort navn! tak
Avatar billede aron_her Nybegynder
01. april 2011 - 23:22 #2
i device mnager står der at den hedder standard VGA Graphics Adapter
? hved ikke om det kunne være det :)
Avatar billede aron_her Nybegynder
02. april 2011 - 00:08 #3
det er en zepto g15 bærbar pc
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
02. april 2011 - 09:57 #4
Oki dejligt at vide hvor har du købt pcen ??
Avatar billede aron_her Nybegynder
02. april 2011 - 10:23 #5
Zeptos butik i fisketorvet.
håber det kan hjælpe.
Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
02. april 2011 - 11:42 #6
Det vil være en idé at installere grafikkort driver til dit grafikkort.
Avatar billede aron_her Nybegynder
02. april 2011 - 12:02 #7
vi har prøvet men vi kunne ikke finde det rigtige :(
Avatar billede Chickencry Novice
02. april 2011 - 17:58 #8
hej nicolaj jeg er den samme som har skrevet det andet jeg lånte bare min vens bruger, jeg har nogle flere oplysninger hvis du vil hjælpe mig :) .
Problemet med at jeg ikke kunne spille CoD MW2 kom en dag efter at jeg havde downloadet Windows 7, før kunne jeg godt spille det, men så downloadede min com 57 opdateringer og derefter virkede CoD ikke og har så også fundet ud af at ingen af mine spil virker ... :(
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2011 - 13:43 #9
>>Chickencry

Din Zepto er højst sandsynligt for gammel til at køre Win7, og da Zepto er gået konkurs, så kan det blive virkelig svært at finde drivere til din maskine.
Der er dog en spinkel chance her:
http://www.multiupload.com/VLX3C2URXT
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2011 - 14:09 #10
Jeg har lige testet linket. Det er desværre et af de steder, hvor man kan hente alt muligt skrammel ned på sin pc, men hvis du ellers er ordentligt beskyttet med antivirus og malwarebeskyttelse, så virker det, og filen er virkelig, så du kan hente alt ned til din maskine på linket.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2011 - 14:46 #11
Du skal dog være opmærksom på, at der ikke er produceret drivere til din maskine, der understøtter win 7 som styresystem, så hvis du vil have din pc til at fungere korrekt igen, så skal du vende tilbage til win xp.
/ptj_11
Avatar billede Chickencry Novice
03. april 2011 - 15:04 #12
Tusinde tak ptj_11!
Så det vil sige at jeg skal vende tilbage til Windows xp eller vista lige meget hvad?
og at jeg ikke kan løse problemet og beholde Windows 7 ved at instalere den driver du har linket?
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2011 - 15:34 #13
Du skal ikke forvente, at din maskine vil fungere korrekt med andre styresystemer end Win XP, da der ikke er produceret drivere til andre styresystemer end det.
/ptj_11
Avatar billede Chickencry Novice
03. april 2011 - 16:15 #14
ok tak.
men windows vista fulgte med computeren da jeg købte den for omkring 2 år siden.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. april 2011 - 19:23 #15
OK, så kan det være, at jeg har misforstået informationerne på siden. Den taler om de sidst producerede drivere til XP. Men jeg vil da ikke udelukke, at der også kan ligge drivere til Vista.
Men jeg ville nu nok personligt foretrække at installere XP. Det er efter min opfattelse langt mere stabilt.
/ptj_11
Avatar billede Chickencry Novice
05. april 2011 - 15:11 #16
ok tusind tak!