Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 17:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Profil system

Det er sådan at jeg sidde og tænkt på om det vat man kun lave sådan en eller anden form for måde hvor det er at man kan skrive sin egen profil tekst via hjemmesiden.

hvordan laver man sådan en?

http://localhostr.com/files/EITixTA/capture.png

Håber i kan hjælp mig med det?
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2011 - 18:15 #1
Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 18:28 #2
Takker mange gerne oleBole.!.
jeg må bare lige prøve at finde det rigtigt til min php hjemmeside :)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 19:58 #3
Vil du gør så den her kan blive lukket?
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2011 - 20:10 #4
Jeg samler ikke, så du lægger bare selv et svar og accepterer det  =)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 20:55 #5
okay OleBole! takker mange gerne!
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 01:20 #6
Hej
Mit navn er Miss jesical, jeg så din profil i dag og efter at gå igennem det, jeg fylder mere interesseret i at kontakte dig, vil jeg gerne have, at så send mig en mail på min e-mail-adresse via (jesicalduncan@yahoo.com) for mig at sender dig mine billeder og fortælle dig mere om mig. så herfra kan vi bevæge on.I vil stå klar til Deres svar på min e-mail-adresse above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com)

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile  today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 01:20 #7
Hej
Mit navn er Miss jesical, jeg så din profil i dag og efter at gå igennem det, jeg fylder mere interesseret i at kontakte dig, vil jeg gerne have, at så send mig en mail på min e-mail-adresse via (jesicalduncan@yahoo.com) for mig at sender dig mine billeder og fortælle dig mere om mig. så herfra kan vi bevæge on.I vil stå klar til Deres svar på min e-mail-adresse above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com)

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile  today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)