Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
01. april 2011 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan photoshop sætte min frisørsaks på plads ?

Hej alle sammen,

Jeg har brug for jeres hjælp. Sagen er den, at jeg er ved få lavet en fanside på facebook, hvor jeg mine fans ville kunne vinde en frisørsaks.[Jeg sælgere frisørsakse til både frisører og private personer]

Mit problem er, at jeg nu snart 3 dage har prøvet tag billeder af saken. Men desværre er det endnu ikke lykkes mig tag et ENKELT GODT billede af saksen.

Er det muligt, at man kan fikse et dårlig billede op ved hjælp af photoshop ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2011 - 12:50 #1
Photoshop er nok det bedste program hvis der skal redigeres. men der er jo begrænsninger i hvad der er muligt?
Prøv at uploade billedet med.http://imageshack.us/
så er der sikkert hjælp at hente? der sidder sikker nogen der ved lige hvad du skal gøre.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2011 - 13:01 #2
Det er der sikkert nogen som kan hjælpe dig med, men er der slet ingen du kan bruge, hvis du søger efter "Frisørsaks" på Google billeder? Der er mange at vælge imellem......
Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
02. april 2011 - 22:00 #3
Hej med jer drenge,

Vejmand. Neeeeej man må ikke bruge de billeder, for der er copyright på dem.

Ja jeg kan jo få en fotograf til tage billeder, men de er sku dyre. De tager 400kr for bare tag et billede!

Jeg giver jo allerede hele 3 frisørsaks væk i lodtrækningen.!

De frisørsaks er for private personer. Alle skal ordne sit hår ind i mellem , eller klippe sine børns hår
Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
09. april 2011 - 15:38 #4
tak