Avatar billede ihj Nybegynder
31. marts 2011 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl på Outlook 2010

Hej
Jeg har installeret Windows 7 Home og office 2010 plus med outlook og det er outlook der er problemet.
Når jej vil gå videre på en emailadresse på en hjemmeside og på en mail med en mailadresse, kommer følgende fejlmeddelelse:
Handlingen er blevet annuleret på grund af begænsninger på computeren - Kontakt systemadministratoren - men det er også mig, da det kun er mig der  bruger computeren.
Jeg håber der er nogen ved jer der hjælpe ?
31. marts 2011 - 16:58 #1
... regner med at du ønsker at det skal være IE du vil bruge ?

---

Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

PS: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ihj Point ude: 380 ? - hvad med disse ?
Avatar billede ihj Nybegynder
31. marts 2011 - 17:08 #2
PS: Det er rigtigt, men jeg ved ikke hvordan jeg giver de point
31. marts 2011 - 21:47 #3
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Som der også står i den automatiske 'rykker' E-mail du nok har fået et par stykker af ?
Avatar billede ihj Nybegynder
31. marts 2011 - 22:11 #4
OK tak for hjælpen
31. marts 2011 - 22:18 #5
... men virkede #1 'trixet' ?