Avatar billede MadsGodiksen Nybegynder
30. marts 2011 - 21:37 Der er 6 kommentarer

"Songs in real life" på dansk i undervisningen.

Hey folkens! :-D
- håber emnet har ramt rigtigt, da jeg ikke rigtigt kunne finde ud af hvor det skulle ligge henne af, men vi har altså fået til opgave i vores flexuge i uge 15 at skulle lave en udgave af "Songs in real life" i en dansk version, og af egen opfindelse men ny handling.
Til jer der ikke ved hvad "Songs in real life" er, vil her komme de 2 parts bestående af 4 minutter hver.
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=0ogJtX-Z7Xs
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=usBBcKuDo5c

Men som sagt, vi har fået til opgave at lave vores egen. - Det med at få det hele klippet sammen, få lyden til at passe og alt er altså intet problem, men mere det med en super god handling og evt. nogle specielt gode sange? Nogle der har nogle enormt gode idéer, eller i det hele taget bare nogle idéer vi må gøre brug af? Skriv endelig, så ser vi på det.
- Tak på forhånd! :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 22:25 #1
SKAL det absolut handle om at "løse opgaver" i Afghanistan ?
- eller må der også være lidt sexy shopping inde over..
Avatar billede MadsGodiksen Nybegynder
30. marts 2011 - 22:32 #2
Den forstod jeg ikke? :D
Avatar billede MadsGodiksen Nybegynder
30. marts 2011 - 22:48 #3
Den forstod jeg ikke?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 23:42 #4
OK. Jeg synes I skal "straffe" jeres lærer eller hvem det er, som har givet jer en hel uge fri til at lege X-faktor, ved at blæse hende omkuld med en virkelig tung, svær og hjerteskærende film. Med skiftevis sørgemarch/rekviem af Mahler eller Beethoven og fræsende ond "Industrial" til rystede, sort-hvide modlys billeder af jer selv liggende  "døde eller døende" i et sønderbombet ruinlandskab - mimende, i korte vrængende glimt, til et grimt arytmisk mashup af Anders Fogh Rasmussen og Allahu Akbar!

PS: "Industrial" ?
http://www.youtube.com/watch?v=Zsd5CMzpfys
-agtigt, ikk'
Avatar billede MadsGodiksen Nybegynder
02. april 2011 - 20:35 #5
Har ikke hørt noget så useriøst som dit indslag før! - vi har nok ikke fået en hel uge til det, vi skal bl.a. lave eksamens despositioner, og har kun fået 4 timer til at få optaget, hvis du ikke har noget relevant at sige, så smut!
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2011 - 23:22 #6
Det var faktisk seriøst ment.. Tænk lidt over det.