Avatar billede Skyggen78 Nybegynder
29. marts 2011 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Salg af andelsbolig - Hvilken side er bedst?

Hvis du skal sælge dit gamle fjernsyn, så sker det gennem DBA.dk, men hvad hvis du selv skal sælge din andelsbolig?

Der er en del forskellige sider derude, så spørgsmålet er hvilke er seriøse og hvilke der fungerer lidt ligesom papkassen.dk, der egentlig ikke rigtig bliver brugt.

Det ville også være fint hvis siden blev "brugt/synkroniseret" af fx. boliga, eller boligsiden, da det primært er her folk søger bolig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2011 - 22:18 #1
Er det ikke gennem din andelsbolig forening?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2011 - 22:18 #2
Avatar billede Skyggen78 Nybegynder
30. marts 2011 - 08:10 #3
Salget sker gennem foreningen, men skal naturligvis selv finde køber.

Fandt denne side der dækker det meget godt, og så alligevel ikke helt:
http://www.andelsboligforeninger.com/mere/artikel/salg-af-andelsbolig-gode-raad-naar-du-skal-saelge-din-andelsbolig/1247.html

Dog ved jeg ikke om de samarbejder med fx. boliga, og hvilken af disse der er bedst. Naturligvis kan man oprette alle steder selvom det virker lidt spild af tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2011 - 19:45 #4
Nu er det en del år siden jeg solgte min egen andelsbolig, som jeg solgte med 300% fortjeneste og markedet har ændret sig en del siden.
Kan huske vi havde venteliste på 20+ hele tiden...
Er der det i din forening?
Avatar billede Skyggen78 Nybegynder
31. marts 2011 - 08:46 #5
Ikke just :) Som du selv siger har markedet ændret sig. Så ventelister er der ikke meget af mere.

Der var venteliste, men ingen dukkede op, som det også var tilfældet ved de to forrige fremvisninger.

Der er mange til salg i øjeblikket, og derfor jeg gerne vil bruge det mest optimale kanaler til markedsføringen af den.

Mvh
Anders
Avatar billede Skyggen78 Nybegynder
27. april 2011 - 08:32 #6
Denne side er god at starte med.
http://www.andelsboligforeninger.com/mere/artikel/salg-af-andelsbolig-gode-raad-naar-du-skal-saelge-din-andelsbolig/1247.html

Bemærk, at de fleste sider er dårlige og man kun kan have et billede på mm.

Derfor endte vi med at oprette den på www.robinhus.dk for 3.000 kr, da man kan få det stillet ordentligt op og den bliver lagt på boliga og dba.dk via denne side.

Langt ude der ikke eksisterer noget bedre til håndtering af dette. De tjener lidt for mange penge på det!