Avatar billede svetoslav95 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:16 Der er 2 kommentarer

Windows har stoppet enheden da den har rapporteret fejl(kode 43)

Hej !

Jeg håber virkeligt, at i kunne hjælpe mig med det her.

Jeg har lige installeret Nvidias nye update til mit grafik kort:

Quadro FX 540, som har 128 MB ram. Da jeg genstartede computeren viste den denne kode.

Jeg søgte så på nettet.. de sagde jeg skulle rense alle andre foregående drivers og så installere i safe mode.

Så jeg afinstallere den nuværende Nvidia driver og bootede op i safe mode og kørte en driver sweeper med driver sweeper.
Så genstartede jeg, og kørte i safe mode igen. Så installere jeg den nyeste nvidia update. Da jeg så bootede op igen i normal mode viste den: Windows har stoppet enheden da den har rapporteret fejl(kode 43). Min skærmopløsning er oppe på 2000x2000 og det ser helt sygt ud, da min skærm er beregnet til 1490x960, eller deromkring.

Er der nogen der kunne have en løsning til mit problem? Mange tak

Venlig hilsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2011 - 22:32 #1
Hvorfor 2 spørgsmål?
Avatar billede svetoslav95 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:35 #2
Det har jeg åbenbart kommet til