Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vågner af sig selv fra slummer

Hej min bærbar "acer aspire 6930" vågner selv fra slummer 1 sek. efter den går ud, MEN DEN SLUMMER FINT MED STRØM SAT TIL?

Jeg har prøver RIGTIG meget jeg har læst, som:

deaktiveret dvs. ting der kunne starte den op.
der er ingen "wake op on lan" i bios, så tror ik det er den.
tjekket "powercgf -devicequery wake_armed" den er blank.
tjekket "powercgf -lastwake" den skriver -

tælling af vækningsoversikt - 1
vækningsoversikt [0]
    tælling af vækningskilde - 1
    vækningskilde - 0
          type: Fast funktion
          afbryderknap

så jeg er helt blank nu her, jeg har rodet med strøm styringer, da den jo virker fint med kabel sat til, så troede at det kunne være der, men stadig intet held.

det eneste der er blever rodet med omkring det tidspunkt det skete,er:

automatisk skift til sommertid
installation af fifa 11 / afinstallation igen (nok ikke det)

kan ik komme på mere der er sket.
jeg får disse beskeder i loggen ligeefter den starter op automatisk:

ResourcePoblication "Tjenesten udgiver på netværket."
Hændelseslogprovider til Tjenestekontrolstyring "Tjenesten Windows-billedscanning skiftede tilstand til kører."

HJÆLP. mange point & en meget taknemmelig  studerende uloves

hilsen rasmus
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:23 #1
vil gerne give 10000point for at skulle ungå geninstallation
Avatar billede rasmustd Nybegynder
29. marts 2011 - 08:20 #2
Problemet er løst, hard reboot