Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:01 Der er 13 kommentarer

Er der nogen der ved hvorfor en music converter kun kan afspille 30 sange....

Hej

Er der nogen der ved hvorfor en music converter kun kan afspille 30 sange før der kommer en boks op der skriver at man skal genstarte computeren hvis man vil fortsætte?
Jeg har den der hedder Daniusoft digital music converter, håber at i kan hjælpe mig

Mvh. Rikke
28. marts 2011 - 21:20 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Dette iT spørgsmål er lagt i en NON-IT kategori ?

---

Altså denne ->
www.daniusoft.com/digital-music-converter.html
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:36 #2
Det er windows 7
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:39 #3
Undskyld jeg troede at det var under den kategori.
Ja det er den jeg bruger
28. marts 2011 - 21:52 #4
(Det er måske begrænsningen ved dette program ? Som ShareWare ?)
Avatar billede zetto123 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:57 #5
mener du ikke at dit program kun kan konvertere 30 sange før denne boks du snakker om kommer frem.
men jeg har da før konverteret over 5000 sange på en gang, bare med et andet program.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:00 #6
har du betalt for dette "Daniusoft digital music converter" program?
Avatar billede zetto123 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:05 #7
det jeg godt lige vil vide om du bare har hentet gratis udgaven altså prøven af programmet, eller om du har betalt for det?
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:07 #8
Nej det skulle der ikke være, jeg har prøvet at tale med en fra firmaet og hun fortalte mig forskellige ting jeg skulle gøre, men til sidst svarede hun mig ikke mere
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #9
Ja jeg har betalt for det og det er noget den begyndte på for ca 6 mdr siden, før da kunne jeg osse sagtens konvertere 5000 sange på en gang
Avatar billede zetto123 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:12 #10
hmm.
det lyder mærkeligt, for du siger at programmet har virket som det skulle førhen?
har du fået installeret det og afinstalleret det siden sidst?
har du tjekket nogle indstillinger ved programmet om den måske har noget med et max. på 30 sange af gange som du kan ændre?
(kender ikke dette program selv)
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
28. marts 2011 - 22:21 #11
Ja det synes jeg osse at det gør. Jeg har talt med en fra firmaet af pr. mail og hun sendte mig nogle forskellige links, også at jeg skulle afinstallere det og så slå anti virus fra og så installere programmet igen og det fungerede heller ik. Jeg har siddet og kigget på de valg man kan tage på programmet og har fået andre der har mere forstand på det til at se om de kunne finde ud af det, men der er ingenting der har virket og nu gider hende fra firmaet ikke at svare tilbage mere. Så jeg er helt på bar bund
29. marts 2011 - 06:55 #12
Tanke: Når du starter det givne program, så brug trixet med "HøjreMusseTast - Kør som Administrator..." ?

---

Temp mm. oprydning ->

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede Rikke31 Nybegynder
29. marts 2011 - 12:20 #13
Ja det har jeg osse prøvet, men det giver samme resultat