Avatar billede ra__mus Nybegynder
28. marts 2011 - 15:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke overføre data til database via php script

Jeg har en formular i et php script og ved godkend, så kommer der en boks op hvor der står:
vil du åbne eller gemme denne fil ??
Den skal hverken åbne eller gemme filen, men blot udføre den som enhver anden php fil..så jkeg kommer til den fil der uploader data til database..
Hvorfor kommer den boks op ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2011 - 15:28 #1
Skal vi gætte os frem?
28. marts 2011 - 15:30 #2
Du er ikke saerlig meddelsom.  Hvis der kommer en boks, saa er det fordi koden indeholder programmet til en boks.  Hvis du vil have yderligere hjaelp, saa kommer du nok til at vise koden for formularen.
Avatar billede phillips Nybegynder
28. marts 2011 - 15:48 #3
Har du overhovedet PHP installeret på din server? ;-)
Avatar billede danco Nybegynder
28. marts 2011 - 16:44 #4
Jeg vil sige at det lyder som om du prøver at køre koden localhost uden apache installeret.
Avatar billede wanze Nybegynder
29. marts 2011 - 22:42 #5
Hvis du forsøger at hente en fil, hvis type serveren ikke er bekendt med, så vil den bede dig hente filen. Overvej følgende:

  Understøtter din server PHP?
  Virker andre PHP-filer?
  Er du sikker på, at din fil har den rigtige endelse, dvs. .php?
31. marts 2011 - 21:50 #6
ra_mus, fik du disse indlaeg?  I saa fald giv genlyd.  Hvis spoergsmaalet i mellemtiden er lige meget, saa luk spoergsmaalet igen (opret svar og accepter det).  Hvis problemet stadig er aktuelt, saa fortael mere, reager paa indlaeggene.  Men lad ikke spoergsmaalet blive haengende.
08. august 2011 - 15:58 #7
ra_mus, jeg prøver lige en gang mere.  Du oprettede denne tråd, og jeg og andre kom med indlæg i forsøg på at hjælpe.  Desværre kom du ikke tilbage, og spørgsmålet er stadig åbent.  Du er åbenbart kommet væk fra det, så her er en trigger til at du kan gå ind og få tråden lukket igen, for god ordens skyld og så den ikke længere står som åben i din, min, og de andres lister af indlæg.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
20. november 2011 - 16:42 #8
sorry..lukker nu :-)
læg et svar så i kan få point som tak for hjælpen !
28. november 2011 - 05:33 #9
Jamen så opretter jeg et svar for at få spørgsmålet lukket.  Men eftersom mit indlæg var et spørgsmål om yderligere information snarere end et forslag til løsning (som jeg ikke kunne give på grund af for lidt information) foreslår jeg, at du selv opretter et svar og accepterer det.