Avatar billede masterone Nybegynder
28. marts 2011 - 12:57 Der er 1 kommentar

NetGear ReadyNas 2110

Hejsa

Har lige købt en ReadyNas fra Netgear som jeg vil bruge til at lave backup at min dokument mappe på min pc. Men jeg kan ikke få det til at virke.

Har fået programmet installeret på computeren og kan også se min nas. Men hvad skal jeg skrive i step 1 under backup, har prøvet en hel del, men uden held

Køre Windows 7, AVG antivirus, og dokument mappen ligger på c drevet
Avatar billede dhede Nybegynder
29. marts 2011 - 15:08 #1
Prøv at deaktivere din firewall i Windows 7 under kontrolpanelet.
Prøv så om det virker. Hvis, så er det fordi at programmet ikke har tilladelse til at komme ud fra din computer.