Avatar billede Vorm96 Nybegynder
27. marts 2011 - 20:08 Der er 3 kommentarer

HJÆLP TIL JOB.

Hej, jeg er en dreng på 14 år fylder 15 den 6. juni. Jeg bor i Haslev på Sjælland og søger et fritidsjob, enten i københavn,køge,næstved eller tæt på mig eller bare på sjælland. Ville høre om i kendte et sted.

På forhånd tak(-;
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
27. marts 2011 - 20:21 #1
Tror altså den vil være mere passende i fri debat. Ved godt at kategorien er Job / opgaver, men det er omhandlende programmering / computer opgaver, som der er Ekspertens primære område. Derfor vil jeg mene dit spørgsmål er mere passende i fri debat området, desuden kan dine forældre ikke hjælpe dig med at finde et?
Avatar billede Morten-V Nybegynder
27. marts 2011 - 21:06 #2
Gå ned og spørg den bank i har om de kunne tænke sig en piccolo. Det gjore jeg og fik et job med 25 om måneden til 76,11 i timen.
Det er et forsøg hver.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. marts 2011 - 13:30 #3