Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
27. marts 2011 - 14:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

passer grafikkortet i min hp compaq dc7600 ?

jeg har tænkt over at købe et grafikkort men jeg ved ikke om det passer. her er der link til graffikkort http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=710826 og hvis det ikke passer i min pc har i så nogle forslag til nogle der gør?

jeg håber på et hurtigt svar
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. marts 2011 - 16:29 #1
Her er et der passer det er et såkaldt lav profil hvor der følger ekstra blik med som erstatning for det høje der ellers sidder på det vil sige at du skal bruge  huller bagi hvis du bruger vga skærm.http://www.burnalot.dk/?ref=affiliate|vaqdtgfs&ref=auC/tG.Whe&page=products&product_id=3985
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
27. marts 2011 - 18:35 #2
nu spørger jeg nok dumt men hvad betyder vga skærm?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. marts 2011 - 18:54 #3
Det er det stik der forbinder skærmen til PCén det blå til højre er et VGA. stik det andet er DVI. stik desuden kan der vøre S-Video. stik det er et rundt stik og så kan der være HDMI. STIK.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gpu-connector.jpg
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
27. marts 2011 - 20:14 #4
men skal jeg bare købe graffikkortet og så har jeg alt hvad jeg skal bruge?. og kan jeg stole på burnalot.dk?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. marts 2011 - 20:39 #5
og kan jeg stole på burnalot.dk?

Hvorfor ikke? du kan jo så srlv vælge en anden!
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=778659
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
28. marts 2011 - 19:31 #6
er du sikker på at det passer i min computer?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2011 - 20:11 #7
Helt ærligt tror du jeg prøver at lokke dig i en fælde??
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
29. marts 2011 - 14:03 #8
nej jeg tror ikke du prøver at lokke mig i en fælde men jeg ville jo bare høre om du er 100 % sikker, og det er du så lægger du ikke lige et svar så du kan få dine point
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2011 - 14:19 #9
Nu samler Jeg ikke poient så du må selv lægge et :-)
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
29. marts 2011 - 19:09 #10
ok, jeg ved ikke engang hvordan man gir point
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2011 - 19:15 #11
Det ved jeg heller ikke jeg har aldrig stillet nogen men det er noget med at sætte en markering ved et svar og så trykke på accepter.