Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 13:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

design hjælp!

Jeg kan kun godt tænke mig at lave min hjemmeside mere flot.

www.b2f.dk altså baggerund er lavet i photoshop cs5. :)
er der nogle som kan hjælp mig med at så den kan blive mere flot. :)
Avatar billede janne123 Nybegynder
27. marts 2011 - 14:33 #1
Du har en blå baggrund og en grå navigations-bar.
Hvad er det du gerne vil ændre?
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 18:34 #2
Du kan jo prøve at sætte et billede ind i baggrunden. Der findes mange hjemmesider hvor du kan købe flotte billeder billigt.
Avatar billede janne123 Nybegynder
27. marts 2011 - 18:55 #3
Jeg kan godt lave noget baggrundshalløj men skal da lige vide hvilke farver der foretrækkes..
Avatar billede janne123 Nybegynder
27. marts 2011 - 18:59 #4
Ungdomschatside skal skrives sammenhængende hvis man skal følge de danske retskrivningsregler.
Avatar billede ms333 Nybegynder
27. marts 2011 - 20:08 #5
Du mangler da også et par scripts, for at den bliver til noget...:)
Avatar billede janne123 Nybegynder
27. marts 2011 - 20:45 #6
"Hjemmesiden er under konstruktion" :-D
Avatar billede ms333 Nybegynder
27. marts 2011 - 20:53 #7
Hvis du evt. vil have en pre-designet hjemmeside: themeforest.net
Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 21:07 #8
Jeg er i gang med at lave hjemmeside, hvad skal jeg lave på siden før du / i siger okay den her side vil jeg besøge igen.

brugernavn; test
kode test1234
Avatar billede janne123 Nybegynder
27. marts 2011 - 21:18 #9
Dine intentioner er gode nok men der er masser af sider der tilbyder chat o.s.v - hvad skal din side kunne mere end andres?
Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 21:31 #10
altså jeg har problemer med chat side fordi jeg kan ikke finde ud af lave sådan side & indbakke system & support system.
Avatar billede ms333 Nybegynder
27. marts 2011 - 21:32 #11
Det er fint, at du skriver login oplysninger, men der sker intet?
Hvis du ikke har lavet et login script, er der ingen gund til at skrive nogle tilfældige login oplysninger :-D
Vil meget gerne hjælpe dig med at lave en fed chat side;) Har meget erfaring på det område;)
Skriv til mig hvis du er intresseret ;)
ms333@camsit.dk
Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 21:47 #12
okay ms333
Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 21:58 #13
Jeg lukker der med den her snak..
Avatar billede rofistick Nybegynder
02. april 2011 - 18:11 #14
For at ramme et design unge gider bruge på chats, er det et meget svært projekt til at starte på. Jeg har selv arbejdet meget med projektet og mit resultat er stadig i test men er blevet til www.develop.pholm.net - prøv og check det ud, der er brugt mange resourcer på at få sitet til at være et sted hvor man kan sidde i lang tid.

Dit website er meget dystert, og jeg synes du skal tage til overvejelse om det er for mørkt til en chat, for unge.

- Jeg ved ikke om du kender sitet kuler fra adobe, men jeg bruger det tit til at se hvad folk sammensætter af farver, til bestemte ord. * Se f.eks. http://kuler.adobe.com/#themes/search?term=chat

Held og lykke!

Hvis du har brug for noget design udvikling, så kontakt mig gerne.