Avatar billede delled Nybegynder
27. marts 2011 - 13:07 Der er 5 kommentarer

"dvd rip" program ?

hej
jeg leder efter et godt og gratis dvd rip program uden nogle vandmærker på filmen eller lignende.
programmet skal køre på win vista

skriv et link hvis i keder et

tak :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. marts 2011 - 13:14 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. marts 2011 - 13:14 #2
sorry... - ovenstående kan IKKE rippe, men er mit foretrukne til konvertering EFTER der er rippet...
Avatar billede claes57 Ekspert
27. marts 2011 - 14:44 #3
jeg er på magicdisk - laver en 1:1 kopi af disken, og denne kan så mountes i et virtuelt dvd-drev.
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2011 - 15:26 #4
Der er jo den nemme:
DVD Shrink. Du kan selv bestemme vhor meget indholdet skal formindskes, eller om det skal overhovedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2011 - 21:29 #5
Hvad så?