Avatar billede sandie86 Praktikant
26. marts 2011 - 22:10 Der er 1 kommentar

hvilken bærbar skal jeg vælge?

Hejsa

Jeg har ikke en flyvende fis forstand på, hvad en computer bør have af de forskellige ting osv... Jeg bruger den bare...

Hvis jeg skal have en bærbar som dækker følgende kriterier, hvilken skal jeg så gå efter?? (send gerne link til den specifikke computer)

- Ikke mindre end 15" skærm
- Den skal kunne opbevare en del billeder og video (da jeg tager billeder med spejlrefleks kamera)
- Den skal kunne bruges til billed og video redigering.
- Den skal gerne have brænder
- hvis muligt må den gerne have et stik til et "i-link kabel" (bruges til at overføre mine videoer, da jeg ikke kan finde mit usb stik til kameraet)
- Helst ikke overskride 5000 kr alt for meget... Gerne under hvis muligt...
- Gerne nummerisk tastatur (så der er de "rigtige" 1.2.3 knapper ude i højre side, som på almindelig tastatur.
- Må ikke være langsom på nettet. skal bruges til "surfing" og spil på internettet...

Hvad skal jeg lede efter??

og hvad skal jeg UNDGÅ....?

Håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 09:17 #1
Denne computer er meget god http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4430019
(Ihvertfald på specifikationer)

500 Gb hdd, 4gb ram, 1Gb Grafik hukommelse, Core i5 2 kernet 2,53Ghz, 15,6" og selvfølgelig Windows 7.