Avatar billede cyberfish Nybegynder
25. marts 2011 - 00:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash mx 2004 version 7

Hej

Jeg er begyndt at rode med flash mx og har set en del på youtube og google, men jeg har stadig problemer med lyd.

Jeg har fundet ud af hvordan man sætter musik/lyd ind.
Men jeg ved ikke hvordan man stopper musik/lyd på en given frame.

Eks min flash har 20 frames og der skal kun være musik eller lyd på fra frame 1 til 10 og så skal en anden lyd/musik starte fra frame 11 til 20.

Når jeg sætter musik ind på et nyt layer som jeg kalder sound så fortsætter musiken med at spille fra frame 10 selv om jeg har slettet lyden fra frame 10 og op til 20.

Så hvordan afkorter eller stopper jeg lyden ?
Sådan at jeg kan sætte tale på forskellige figure
Avatar billede cyberfish Nybegynder
25. marts 2011 - 16:18 #1
Bump
Avatar billede cyberfish Nybegynder
25. marts 2011 - 23:35 #2
jeg fandt ud af det ved stopallsound og keyframes