Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
24. marts 2011 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Spørgsmål skema til min hjemmeside

Hejsa eksperter

Jeg her et lille problem jeg vil godt lave en spørgsmål skema lige som denne
http://campaign.iqmedier.dk/survey.php?sid=308&rid=&cid=0082cf3b18b0f258d777523538e247fe

men det den jo også skal helst til et admin system hvor jeg kan se hvad de her svaret eller på min email

så jeg kan se hvad folk svarer på skemaget kan i hjælpe med hvor man kan lave sådan en eller dawnlode et system til det

/Michael
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. marts 2011 - 22:39 #1
Hvis det er en survery generelt kan du bruge surveymonkey.com

Men hvis det er en konkurrence med adresse osv. så ville det nok ikke være løsningen.
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
24. marts 2011 - 22:43 #2
det var nu det siste jeg holler mest til
Avatar billede Adejel Nybegynder
24. marts 2011 - 23:10 #3
Google Docs' formularer er vidst lige hvad leder efter. Jeg bruger det selv :)
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
31. marts 2011 - 23:41 #4
Du kenner vel ikke noget annet programmer til det
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
14. april 2011 - 22:39 #5
og jeg luk ker denne da jeg ikke fik yderliger svar han kom da med et det var brubat men ikke lige i mit system så får der for 30 for svart