Avatar billede renelp Nybegynder
24. marts 2011 - 07:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte Outlook Pst filer til andet drev

Jeg vil gerne have at mine Outlook Pst filer ligger på et andet drev end C-drevet, hvordan får jeg det gjort, for jeg kan ikke ændre indstillingerne under datafiler i Outlook?
Avatar billede Safeman Nybegynder
24. marts 2011 - 07:50 #1
Nu kommer det lidt an på hvilken version af Officepakken du har, hvor du ændrer stien til dine pst filer, men det har nu altid kunne lade sig gøre. Så vidt jeg husker skal du markere linien med stien og tryk derefter Rediger.

-Safeman
24. marts 2011 - 08:49 #2
Ca. sådan ->

Manuel flytter *.PST filerne først.
Start Outlook.
Så vil den brokke sig over at den ikke kan finde *.PST filerne og beder dig om at 'peje' på placeringen; der vælge du så den NYE placering...
Avatar billede renelp Nybegynder
24. marts 2011 - 21:39 #3
Karise_larry --> så kan den lære det!
det fungerede fint 18Gb mails flyttet - send svar for point
25. marts 2011 - 07:00 #4
Ping...

(Du har vel delt disse ~18Gb på flere *.PST filer ?)
Avatar billede renelp Nybegynder
26. marts 2011 - 09:12 #5
Nej jeg har ikke gjort det - Outlook har fordelt det på 5 forskellige og den største  er på 8,3Gb