Avatar billede mal Nybegynder
23. marts 2011 - 21:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 mediacenter ændrer frekvenser

Hej

Jeg har et mediecenter som bruger almindelig digital antenne, samt en Hauppauge WinTV HVR 2200.

Jeg har et ganske udmærket TV signal, men jeg kan desværre modtage alle kanaler 3-4 gange, og tuneren vælger af en eller anden årsag den "forkerte" frekvens - eller rettere den vælger den med det absolut dårligeste signal (tror jeg).

Er der en måde hvor jeg manuelt kan gå ind og vælge frekvenserne, altså hvis jeg f.eks. gerne vil have at den skal tage DR på frekvens 538 (CH 29) - er der så en måde jeg kan tvinge mediecenteret til at vælge frekvens 538?
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2011 - 07:59 #1
Hej Følger med her! Jeg kender grunden. det er fordi den tager den førsteDR.kanal den kommer til fordi de hedder det samme på alle sendere hvis det Feks. er TV2 så virker det fordi de hedder forskelligt.TV2Nord-TV2Øst Tv2Syd osv.
Så DR. må ud og identificere sig.??
Avatar billede mal Nybegynder
25. marts 2011 - 02:35 #2
Der er også mere end 1 Tv2 nord sender ...
Avatar billede mal Nybegynder
10. april 2011 - 19:52 #3
Spørgsmålet lukkes