Avatar billede farvoritten Nybegynder
23. marts 2011 - 15:23 Der er 11 kommentarer

Pc. til gamer brug

Hej

jeg har et budget på 4000 5000 cirka.! :), til en ny gamer computer.
men har slet ikke styr over det, skal have en der virkelig rykker
til pengene

Måske i vil komme med nogen gode svar og link til gode pc'er

Tak på forhånd :)
Avatar billede gnosis Nybegynder
23. marts 2011 - 15:52 #1
Hvi du står på bar bund er extreametech altid et godt sted at starte, de har en what to buy guide i forskellige pris klasser...

http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2365957,00.asp

Men i den pris klasse du kigger på er topdatas maskiner måske et godt bud... kig på topdata.dk det er relativt fornuftigt sammensatte maskiner i også i din pris klasse...
Avatar billede superdrum Novice
23. marts 2011 - 15:54 #2
Jeg har lige selv anskaffet mig en suveræn gamer pc, ganske vist til et beløb der ligger en anelse over dit budget, men du kan jo prøve at kigge samme sted som jeg har handlet. Det er et firma som yder rigtig god service og deres produkter er i topklasse. Det lyder nærmest som om jeg har interesser i firmaet, men det er altså ikke tilfældet, jeg har bare handlet med dem et par gange og har været temmelig imponeret.
Se på "mm-vision.dk"
Avatar billede gnosis Nybegynder
23. marts 2011 - 15:54 #3
Linket skulle så ha' lidt hjælp for at kunne vises her på siden.
http://bit.ly/9jdn2j
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2011 - 16:08 #4
HUSK ved køb at computer i butik:

Få computeren tændt og låst op og prøv at bruge den.

Derudover findes der er en smart må at sammenligne computere på. Der er tre måder at komme derind på:

1. Start--->Højreklik på "Computer"--->Egenskaber--->Klik på "Windows Experience Index".
2. Skriv:
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Oplysninger om og værktøjer til ydeevne
i Windows Stifinder adresselinje.
3. Kontrolpanel--->System og sikkerhed--->Klik på "kontrollér Windows Experience Index".
Avatar billede farvoritten Nybegynder
23. marts 2011 - 19:36 #5
Vil meget gerne have nogen danske link på nogen pc'er "gamer"
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2011 - 19:41 #6
Avatar billede farvoritten Nybegynder
23. marts 2011 - 19:44 #7
mente nu direkte link til nogen pc'er feks.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4416812

Er det vildt nok til game.!?

Sådan nogen link :)
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2011 - 19:46 #8
Helt klart ja! Dog ved jeg ikke lige om grafikkortet (NVIDIA GeForce GTS 450) er godt nok. Kender ikke meget til NVIDIA.
Avatar billede farvoritten Nybegynder
23. marts 2011 - 20:05 #9
så du ved endelig ikke meget om det er en pc der rykker til pengene *game*
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2011 - 20:10 #10
Alt - undtagen grafikkortet muligvis - er super godt!
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:14 #11