Avatar billede martin3011 Nybegynder
23. marts 2011 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDF | Print

Jeg har nogle rekvisitioner jeg modtager via email i PDF format.
Når jeg åbner dem i formatet er der ingen problemer.
Men når jeg vil printe ud, kommer der ikke altid på papiret det samme. Det er ca. hver 3. den printer fejl med. Alle mulige tegn og bogstaver - hvad er løsningen på dette ?`

/ Martin
Avatar billede NCG Novice
23. marts 2011 - 13:47 #1
Prøv evt. at vælge: Print as image
Avatar billede jano59 Nybegynder
23. marts 2011 - 14:23 #2
Nu er det at printe noget med uendeligt mange muligheder som afhænger af en million forskellige printer drivere. Men prøv at se om du kan printe PDF filerne ud som Grafik/Image det kan du muligvis finde noget om under printer indstillinger.
Avatar billede martin3011 Nybegynder
23. marts 2011 - 16:45 #3
Jeg takker for forslagene. Det vil jeg prøve