Avatar billede tobrukDk Novice
22. marts 2011 - 16:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til finde et seriøst gæstebog system :) UDEN Email!

det er sådan at jeg er i gang med lave en hjemmeside og det er sådan at jeg kun godt tænke mig når man gå ind på hans/hendes profil og skrive så skriver den hvem den er fra og hvad der er blevet skevet i databasen og hvad tid osv. :)

jeg har prøve youtube og google har intet har kun finde som passer til mit. :) ??

håber du kan hjælp mig med at sende et link til noget jeg måske kan bruge..

jeg gider ikke have at man skal bruge email. det skal bare være sådan når man sende noget så stå der hvem den er fra osv.. :) håber du kan hjælp mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2011 - 17:00 #1
altså ligesom 'post' herinde? Se oppe til højre i din profil...
Avatar billede tobrukDk Novice
22. marts 2011 - 17:01 #2
ligesom at skrive et brev til hinanden via hjemmeside undskyld at jeg har skrevet forkert,

og hvor man kan besvar og slette dem osv..
lave sådan indbakke
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2011 - 17:13 #3
et system som herinde - jeg kigger efter noget kode...
Avatar billede DePlex Nybegynder
22. marts 2011 - 17:19 #4
Avatar billede tobrukDk Novice
22. marts 2011 - 18:28 #5
Deplex hvad er det ? er det en gæstebog eller hvad?
Avatar billede DePlex Nybegynder
22. marts 2011 - 21:25 #6
Det er et system hvor du kan sende beskeder til hinanden.
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
22. marts 2011 - 22:45 #7
Jeg kan bygge et til dig hvis det er.
Her er et exempel på en simpel en hvis det er noget:
http://php.hjaltetan.dk/project/Blog%20system/
Avatar billede tobrukDk Novice
23. marts 2011 - 12:23 #8
det lyder super Phoenix93.
men kan du lave sådan at når f.eks Test skrive til admin så stå der hvem den er fra . men admin kan slet den hvis det er .og man kan se den privat kan man det ?.

Jeg synes det er flot!.

Håber du kan hjælp med mig det :D
Avatar billede tobrukDk Novice
23. marts 2011 - 12:35 #9
jeg vil ikke have sådan den email er med . :) så om du bare kan lave den sådan at ligemeget hvad så vil der stå hvem den er fra. :)
Avatar billede DePlex Nybegynder
23. marts 2011 - 13:56 #10
tobrukDK istedet for at forvente at vi vil programmere for dig så sid dig ned og begynd at læse...
Avatar billede tobrukDk Novice
23. marts 2011 - 16:41 #11
Sorry. Men hvor skal jeg læse om sådan noget henne og hvad skal jeg læse omkring det?
Avatar billede DePlex Nybegynder
24. marts 2011 - 07:37 #12
Avatar billede tobrukDk Novice
24. marts 2011 - 16:54 #13
Deplex

kan du forklar mig sådan hvad else og echo betyder sådan??
jeg har ikk sådan helt forstår det endnu. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
24. marts 2011 - 16:54 #14
Deplex vil den luk den her snak. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
27. marts 2011 - 12:55 #15
så lukker jegg den selv!