Avatar billede billslapdog Nybegynder
21. marts 2011 - 21:40 Der er 1 løsning

Win7 - 64bit hotplug SATA problem

Mit setup:
Intel DH57JG + i580 + 8GB ram
Windows 7-64bit fuldt opdateret. Drivers fuldt opdateret.

Problem: Når jeg hotplugger SATA disk til eSATA stikket på MB (via ekstern SATA dock koblet til eSATA stikket) ser windows ikke disken. Jeg har prøvet at bede windows om at søge efter "hardware changes" - uden held. Hvis jeg rebooter er disken tilstede og tilgængelig. Når jeg ejecter disken kan den tages fra uden problemer. Isættes ny disk findes den heller ikke.

Løsningsforslag???

Og tak på forhånd...
Avatar billede billslapdog Nybegynder
18. august 2011 - 06:35 #1
Svaret kom fra en ven - Det er ikke nok at installere drivers til fysiske enheder i computeren, "Intel Me - Management engine driver" skal også installeres...