Avatar billede egeskov Nybegynder
30. juli 2001 - 17:18 Der er 2 kommentarer

Brug af synchronize() i Delphi 6 under Win2k

Jeg har, i Delphi 5, udviklet en program med flere tråde, som fungere. Men siden jeg har opdateret til Delphi 6, hænger programmet under brug af synchronize(). Den står simpelthen bare og venter på synkronisering med hovedtråden, hvilket aldrig sker - Hvorfor?
Avatar billede martinlind Nybegynder
30. juli 2001 - 19:23 #1
Sikkert pga. en bug, prøv at skriv til borland.com, det er ikke den eneste bug, så måske der snart kommer en update
Avatar billede vikingnet Nybegynder
31. juli 2001 - 15:57 #2
der er nogle bugs i delphi 6, nogle af programmer kører ikke optimalt, jeg vil anbefale at du venter med delphi 6 indtil der udkommer en bugfix