Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. marts 2011 - 15:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTC HD7 med Telmore ekstra pin kode

hej.
jeg har lige købt en telefon i usa altså HTC hd7.
købte den uden abonnement, men nu har jeg så sat min sim kort i fra telmore som er et helt nyt sim kort jeg lige har fået, MEN efter jeg har tastet min pinkode ind ber den om en anden pin kode :O
aner ikke hvad det er for en har prøvet min egen igen og 1111 og 9999 og 1234 og 0000 intet af det virker.
har nu også prøvet med en "hard reset" men det hjalp heller ikke.
hva skal jeg gøre?

ps. ringede også til telmore og din havde ingen løsning
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2011 - 20:03 #1
Det er ulempen ved at købe telefoner i udlandet. De er ikke låst på samme måde som herhjemme.

Kontakt dem du har købt dem af, eller kontakt en unlocker. Der er 1000vis af dem på nettet - måske de har en ide.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. marts 2011 - 20:52 #2
hmmm...
jeg havde bare fået af vide at det ikke ville give nogle problemer.
jeg regnede bare med at der måske var en herinde på dette forum som kunne fortælle mig hvordan man gør det.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. marts 2011 - 20:53 #3
hvad hedder denne ekstra kode egentlig?
bare så jeg kan prøve at finde noget om det?
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. marts 2011 - 21:58 #4
har fundet ud af det.
skal bare ringe til t-mobile så giver de mig koden gratis.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:52 #5
lukker