Avatar billede sojen Nybegynder
21. marts 2011 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows mediaplayer og funktionstaster

Jeg anvender et ældre program med mange funktioner på F tasterne (PC-Praxis). Jeg irriteres over, at windows mediaplayer altid springer op, når jeg trykker F3, hvor jeg jo forventede en funktion i mit program. Kan jeg fjerne Mediaplayer fra denne funktionstast? Jeg har prøvet at afindstallere mediaplayer uden held, da jeg ikke bruger den.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2011 - 15:36 #1
hvis det er et logitech tastatur du bruger så hent setpoint og slå de taster fra du vil
det virker fint til f.eks der er visse taster i spil der skal bruges til andet

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/
Avatar billede sojen Nybegynder
05. april 2011 - 12:18 #2
Der er tale om et tastatur fra Test-lab system , andet fremgår ikke .
Avatar billede sojen Nybegynder
05. august 2011 - 16:07 #3
Problemet er ikke løst, dog har jeg "forladt" computeren, da jeg har skiftet arbejde.
Avatar billede sojen Nybegynder
05. august 2011 - 16:10 #4
Jeg lukker hermed spørgsmålet uden af det er løst