Avatar billede ChristinaT Novice
21. marts 2011 - 11:15 Der er 1 kommentar

Kan ikke sende til et bestemt domain?

Hej,

Det har stået på længe nok, og nu må jeg spørge Eksperterne ;-)

Jeg forstår ikke, jeg ikke kan sende emails til xxx@regionsjaelland.dk?? (underordnet hvem det er til i regionsjalland.dk) - har prøvet tre igen i morges. Emails til alle mulige andre går fint igennem. Jeg kan godt modtage fra regionsjaelland.dk....

Vi har TDC, så det er da underligt, at regionsjaelland.dk skulle være spærret på deres server?

Indstillinger står nu på smtp.mail.dk og port 25, og har prøvet at ændre til asmtp.mail.tdc.dk og port 587, det hjalp ikke - stor på tdc's hjemmeside.

Outlook giver denne fejl: - som kommer meget hurtigt efter send/hent!..

Meddelelsen kunne ikke sendes, da en af modtagerne ikke blev godkendt af serveren. Serversvar: '550 <xxx@regionsjaelland.dk>: Recipient address rejected: REJECT Remote destination does not accept emails from this service, see http://tdc.dk/4101'. (Konto: "timmol", SMTP-server: "smtp.mail.dk",fejlnr.: 0x800ccc79).

Jeg kan godt sende, hvis jeg går det på webmail istedet, så det er pænt belastende..

Tdc foreslår jeg opretter en ny emailkonto?!?

Nogle her, der har mere sændende og gode idéer???

På forhånd tak og super god dag :-)
Timmol
Avatar billede ChristinaT Novice
11. april 2011 - 01:59 #1
Anyone??