Avatar billede bwinkel Nybegynder
20. marts 2011 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brugerdefineret formatering

Jeg har nogle tider, jeg gerne vil addere i excel.
Tallene er ser ca. sådan her ud 33:23.002 Svarende til 33 minutter, 23 sekunder og 2 tusindedele.
Det kan jeg ikke arbejde med i excel!!!
Hvis jeg laver sproget om til Engelsk (USA) kan den godt gøre det, men så tilføjer den et lille '  foran alle de eksisterende tal, så de kommer til at hedde '33:23.002 og så går det galt igen. Hvad pokker gør jeg????
Jeg har travlt med en løsning, så der ryger mange point på højkant her.
En løsning til at lave alle tallen om er også velkommen, altså reducere dem til 2 decimaler, og ændre punktum til komma.
Avatar billede kabbak Professor
20. marts 2011 - 20:47 #1
http://www.eksperten.dk/spm/916337?a=rssreader&i=10

erstat punktum med komma og brug så
Brugerdefineret tid [t]:mm:ss,000
Avatar billede bwinkel Nybegynder
20. marts 2011 - 20:50 #2
Hej Kabbak, hvis du læser spørgsmålet igen vil du se at jeg spørger om der er en nem måde at gøre det på. Jeg har mellem 400 og 500 tal der skal rettes manuelt, hvis ikke jeg finder en løsning herinde.
Avatar billede kabbak Professor
20. marts 2011 - 21:09 #3
Du kan bruge Søg og Erstat på alle celler på en gang
Avatar billede bwinkel Nybegynder
20. marts 2011 - 21:36 #4
Tadaaaa...se det virkede.
Hold da k... jeg troede at jeg skulle bøvle med det her hele aftenen. Sådan en simpel ting havde jeg ikke tænkt på.
Tak for hjælpen.....kunne ikke se skoven for bare træer :-)
Avatar billede kabbak Professor
20. marts 2011 - 21:44 #5
;-))