Avatar billede jokerj Nybegynder
20. marts 2011 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

zepto 6324w

Jeg har lige genindstalleret Win XP på en ældre Zepto 6324w og det hele virker fint, undtagen det trådløse netkort der mangler driveren. I følge specifikationerne er det et Intel PRO/Wireless 4965 AGN kort, men Intels driver virker ikke. Har læst igennem gamle tråde her ang samme problem, men de linker alle til Zeptos hjemmeside der ikke eksisterer mere.
Så mit spørgsmål er om der er nogen der tilfældigvis ligger inde med en driver til ovenstående...?
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2011 - 17:53 #1
Zepto og http://zepto.contigio.com/ er begge lukkede, så du skal selv finde drivere til din maskiene, men her er slimdrivers en god hjælp og den finder stort set altid de rigtige drivere.

http://www.driverupdate.net/
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 18:08 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 18:10 #3
Giver #1 ret.
Slimdrivers er ret god til at finde drivere!
Avatar billede jokerj Nybegynder
04. april 2011 - 19:54 #4
Slimdrivers virkede perfekt :-)
Mange tak for forslaget :-)
Skal lige finde hvor jeg giver dig pointene...
Avatar billede haverslev Novice
04. april 2011 - 19:58 #5