Avatar billede lemiha Nybegynder
18. marts 2011 - 19:39 Der er 2 kommentarer

Råd til køb af computer.

Hej..

Jeg leder efter en ny computer, og er faldet over en Dell computer til en rimelig pris i forhold til det den kan. Problemet er at der er 4 forskellige Computere med forskelligt hardware.

http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc'er/xps-l702x/pd.aspx?refid=xps-l702x&s=dhs&cs=dkdhs1&ref=lthp

Hvis jeg skulle købe en af dem skulle det være en af de to længst mod højre. Den eneste forskel på de to er at den ene af dem har et Nvidia Geforce 550M 1gb grafikkort, mens den anden har et Nvidia Geforce 555M 3gb. Er der virkelig så stor forskel på ydelse, da det kunne være rart at spare de 800 kr. på den dyre.

I må også gerne selv komme med nogle forslag til computere til en pris mellem 8000 - 9000.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 20:08 #1
Avatar billede ragnarg Nybegynder
18. marts 2011 - 20:12 #2
Hvis du skal bruge computeren til dagligt brug, altså: word, mail, surf og musik, så spar de 800,- men hvis du er hårdkogt gamer og vil spille tunge spil, så den anden..
det kommer jo meget an på hvad du skal bruge computeren til! :)