Avatar billede ppl Nybegynder
18. marts 2011 - 11:32 Der er 8 kommentarer

Udskrivning af e-mail

Jeg bruger windows 7 og windows live mail.
Problemet er det, at jeg ikke kan udskrive mailen uden at der bliver udskrevet en hel masse såsom doctype html public,ie displayurl,meta, base,style og meget mere.
Er der nogen som kan hjælpe, således at der kun bliver udskrevet hvad der står i mailen.
På forhånd tak for hjælpen
18. marts 2011 - 11:47 #1
(Nu kender jeg ikke lige [windows live mail], men bruger du [Ctrl] [P] eller [Udskriv] knappen i programmet ?)
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2011 - 12:07 #2
Bruger WLM, og brugte lige min PDF printer og det virkede fint. Filen så helt fint ud! Har ikke adgang til printer lige nu ;)
Avatar billede ppl Nybegynder
18. marts 2011 - 13:07 #3
Til karise_larry.
Har prøvet begge dele, intet virker.
Mvh
18. marts 2011 - 18:10 #4
Men kan du SLET ikke udskrive/finde din printer i nogle som helst programmer ? Eller er det KUN med WLM ?

Eller hvad mener du her ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede ppl Nybegynder
05. maj 2011 - 09:57 #5
problemet blev løst da der kom en opdatering.
mvh. ppl
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2011 - 13:56 #6
ACCEPTER SVAR!! www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 02:02 #7
Hej
Mit navn er Miss jesical, jeg så din profil i dag og efter at gå igennem det, jeg fylder mere interesseret i at kontakte dig, vil jeg gerne have, at så send mig en mail på min e-mail-adresse via (jesicalduncan@yahoo.com) for mig at sender dig mine billeder og fortælle dig mere om mig. så herfra kan vi bevæge on.I vil stå klar til Deres svar på min e-mail-adresse above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com)

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile  today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:14 #8