Avatar billede L_A Nybegynder
17. marts 2011 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVI virker ikke på nyt grafikkort

Jeg har netop udskiftet et HD 5770 med et ditto 5850. Førhen brugte jeg en DVI->VGA adaptor for at tilslutte min LCD skærm, men det virker ikke nu. DisplayPorten er samme historie.

Det eneste der vil give signal er HDMI porten. Lidt træls da min LCD skærm er af ældre dato med VGA udgang, og jeg derfor pt. sidder 30 cm fra et 32" fjernsyn.

Hvad har I af idéer?
Avatar billede L_A Nybegynder
17. marts 2011 - 21:59 #1
Virkede at tilslutte 2 skærme samtidig og lave LCd'en til primary :)
Avatar billede L_A Nybegynder
17. marts 2011 - 21:59 #2
!
Avatar billede pervasion Nybegynder
17. marts 2011 - 22:00 #3
Disse to ting kan også testes via det gamle kort:
- Prøv hvis du har mulighed for det flere forskellige tilslutninger af samme type for at sikre dig det er porten.
- Check for eventuelle fejl i adaptorere.
Nyt:
- Opdater grafikkort driveren.
- Mener ikke der er en officiel VBIOS til den her model, kun til overclocking.
- Prøv eventuelt en anden PCI express port hvis det er muligt.
- til sidst kan du jo eventuelt prøve en geninstallation da det virker engang imellem. Ellers ville jeg nok kontakte sælger :)

Håber det hjælper.
Avatar billede pervasion Nybegynder
17. marts 2011 - 22:01 #4
#1 dejligt at høre det er løst :)