Avatar billede Expander Nybegynder
17. marts 2011 - 16:17 Der er 6 kommentarer

Iphone 4 software

Hej alle sammen!

Jeg har siddet og surfet lidt rundt på nettet, og set at apple skulle havde frigivet nyt software til deres produkter. Jeg har dog visse bekymringer, angående evt. opdatering ? Hvad vil det gør ved mit "Jailbreak" ?
Avatar billede haverslev Novice
17. marts 2011 - 16:26 #1
Hvis du opdatere til IOS 4.3, så skal du jailbreake igen efterfølgende.

http://www.redmondpie.com/jailbreak-4.3-on-windows-iphone-4-3gs-ipad-ipod-touch-using-sn0wbreeze-how-to-guide/
Avatar billede kentora Nybegynder
17. marts 2011 - 16:27 #2
Opdaterer du softwaren vil dit jailbreak (naturligvis) forsvinde, da du sådan set formatterer den. Mener dog at der er et jailbreak klar, men ikke frigivet, af frygt for at apple ville fjerne muligheden for det. (Ved at lappe sikkerhedshullet.)
Avatar billede kentora Nybegynder
17. marts 2011 - 16:28 #3
Så lige haverslev linkede til en artikel. Jeg var ikke opdateret nok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2011 - 20:39 #4
Husk på at jailbreaker man, så åbner man op for snavset.
Det er det samme som ingen antivirus/firewall/antispyware på sin pc.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2011 - 20:40 #5
Samt din garanti ryger.
Har desuden hørt at div. servicecentre kan se om den har været jailbreaket.
Avatar billede haverslev Novice
21. marts 2011 - 10:01 #6