Avatar billede Essendrup Nybegynder
16. marts 2011 - 19:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar logger af server efter cirka 10.min - Hvor kan man justere det henne..?

Hej

Kan nogen hjælpe mig..

Min bærbar logger af serveren når den ikke har været i brug i cirka 10.min - Så skal man logge ind igen.. Pænt træls..

Er der nogen der ved hvor det kan justeres henne..?

Er det på min bærbar den er galt eller er det serveren der skal justeres..?

Serveren køre med windows server 2003 - Mener jeg det hedder og den bærbar køre Vista Pro.

Håber på hjælp

På forhånd tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
16. marts 2011 - 20:32 #1
hmmm troede ikke der var strømindstillinger for laptops i 2003, men tjek lige kontrolpanel -> strømindstillinger
Avatar billede Essendrup Nybegynder
16. marts 2011 - 21:08 #2
Hej - Tak for svaret - Jeg syntes jeg har prøvet det.. Men syntes ikke det virker.. Men jeg tester lige igen i morgen.. Kan ikke herhjemme fra..
Avatar billede jokkejensen Novice
16. marts 2011 - 21:12 #3
how, hvad mener du med "logger af serveren" ?
Avatar billede Essendrup Nybegynder
16. marts 2011 - 22:02 #4
Den logger helt ud - så jeg skal skrive kode hver gang.. Skal helst køre hel tiden da lagerprogrammet ligger på serveren..
Avatar billede Essendrup Nybegynder
15. maj 2011 - 10:49 #5
Har fundet løsningen - Lukker..
15. maj 2011 - 10:54 #6
... og må vi andre høre/læse om det ???