Avatar billede magger Novice
15. marts 2011 - 09:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at hente apps på iPhone4

Har fået et mystisk problem på min iPhone 4... når jeg forsøger at downloade en app, begynder den fint nok at downloade, men står så bare og siger Venter... og der sker aldrig mere. Heller ikke selvom jeg lader den vente i flere dage.

Når jeg går tilbage i Appstore for at hente den igen, får jeg at vide, at app'en allerede er installeret. Og når jeg prøver at slette den for at kunne installere igen, kan det ikke lade sig gøre. Det lille kryds, man skal trykke på for at slette kommer bare ikke frem.

Har nogen af jer prøvet det samme og what to do???  Jeg er ved at blive desperados over ikke at kunne hente nye apps eller opdatere dem, jeg allerede har.
Avatar billede haverslev Novice
15. marts 2011 - 09:59 #1
Min søde nabo har været ude for det samme, hvor jeg prøvede at guide hende igennem.
Det var bl.a de der Emoji Smileys, den fortalte også hende at den var installeret osv. samt hun fulgte guiden der var beskrevet på APPstore. INTET virkede.

Så blev vi enige om at hun skulle prøve at slukke den og starte den op igen efterfølgende - vupti, de smileys var nu installeret og virkede efter hensigten.

Så det korte af de lange, prøv en genstart :-)

Ps. der er tillige kommet en software opdatering til IOS - 4.3
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. marts 2011 - 10:52 #2
Hvis genstart ikke virker, så gendan telefonen via itunes.
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2011 - 20:41 #3
Avatar billede magger Novice
14. april 2011 - 09:10 #4
Det virkede fint med at genstarte. At jeg så havde glemt min pinkode og måtte have fat i pukkoden via teleselskabet, er en helt anden snak ;-)

Tak for svar!

/magger
Avatar billede Naffi Nybegynder
05. marts 2013 - 06:25 #5
Ved ikke hvad der er galt kan ikke hente nogen app  på min ipad den skriver bare your account is not valid for use in the us store You must switch to the Danish store before purchasing er der nogen der kan hjælpe mig :0)