Avatar billede ladbye Nybegynder
14. marts 2011 - 17:46 Der er 6 kommentarer

Ny startup bownty! - Al feedback modtages med kyshånd

Hej alle,

Nu er vores internationale startup bownty! blevet søsat og jeres konstruktive ekspertise er meget ønsket! Se venligst mere her:

htttp://www.bownty.com

Vi samler alle verdens Groupon, Downtown og Sweetdeal tilbudstyper ét sted. Vi vil gerne være en Momondo for "daily deals". På nuværende tidspunkt samler vi dagligt mere end 1500 deals fra hele verden og henover de næste uger kommer flere tusinde flere til.

Ligeledes ruller vi 8 ekstra sprog ud i takt med at landes tilbudssider kommer ind.

Vi har allerede nu, efter kun få dage, fået overvældende mange positive reaktioner og tilmeldinger. Men vi ved at der altid er ting som kan gøre smartere. Hvad synes i?
Avatar billede ladbye Nybegynder
14. marts 2011 - 18:27 #1
Nu med link som virker! :)

http://www.bownty.com
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 07:24 #2
Jeg synes bestemt at siden er fed, den er overskuelig, nem at navigere rundt på, enkelt og stilfuldt design.

Der er en ting der ikke lige er i øjet, du nævner selv momondo og en ting de er gode til er at få produktet frem, det er det de lever af.
I gør næsten det samme, men jeres logo tager 1/4 af skærmens plads og derved tager det fokus fra produkterne.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det økonomisk set skal løbe rundt, men det vil give mest mening at er det produkterne/tilbuddene I får penge af, så er det dem der skal være mest fokus på.

Ellers synes jeg bestemt at siden er fed, bare synd der ikke er flere tilbud med fra københavn og omegn :), men kan forestille mig at de store som sweetdeal & savemyday selv har så meget promovering at de ikke ønsker at være repræsenteret på jeres side.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 07:31 #3
Nu sad jeg og surfede lidt mere rundt på siden, måske er I lidt for indsnævrede på lige min by, det er helt fint at I viser de tilbud der lige er for min by.
Under dem kunne man godt vise resten for ens område, som så kunne være sjælland eller hele danmark, jeg ville nok ikke lige have set Nationale DK hvis ikke jeg tilfældigt havde klikket der ind og som ikke medlem kunne det da klart være smart at få flere produkter smidt i hovedet, ellers sidder man og tror nåh de har ikke så meget, kun to tilbud.
Jeg ved heller ikke hvordan de kategoriseres, men Poise of denmark tilbuddet der ligger udner Odense, hvorfor søren ligger det der?
Man burde i et lille land som danmark ikke have den alt for indsnævret til en enkelt by eller ihvertfald give muligheden for nemt at se alle uden at skulle klikke ind på Odense, Århus, Nationale DK osv.
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. marts 2011 - 11:47 #4
#spacemaninc,

Tak for dit svar. Beklager den sene tilbagemelding, men det har været et par travle dage. Lige for at adresse de forskellige punkter.

Ang. toppens størrelse vil jeg give dig helt ret. Vi er nu i gang med at langt mere 'slim' version der pt. er 40% af højden. Fokus skal naturligvis være på tilbuddene, og ikke logoet.

Kan se at du har kigget på sitet forholdsvist tidligt om morgenen, og grundet strukturen lige her i starten er de nye danske deals ikke på sitet før end ca. 9:30. Dette vil ændre sig over den næste uge, hvor samtlige danske deals vil ligge klar en gang i løbet af natten.

God idé med de landsdækkende deals. De vil selvfølgelig have relevans for samtlige byer. Lige mht. 'Poise of Denmark', så er det Downtown selv der kategoriserer det som værende et Odense-deal, så det vil også figurerer som et Odense-deal når det optræder i vores system.

Ellers mange tak for din tid. Venter lige og se om der skulle komme flere svar inden vi klarer pointene.

/Ladbye
Avatar billede megetserios Nybegynder
24. marts 2011 - 12:37 #5
Helt fint med en ny ligegyldig hjemmeside med information, som man kan finde andre steder.

Og held og lykke med at få folk ind på den (for det er jo jeres primære mål).

Dér hvor i fejler grumt, er da i beslutter jer for at spamme folks mobiltelefoner, hvilket er ulovligt her i landet.

I kan formentligt vente jer en henvendelse fra forbrugerrådet på dén konto.
Avatar billede ladbye Nybegynder
24. marts 2011 - 13:08 #6
#megetserios,

Konceptet med siden er, at informationen er samlet ét sted - så du netop undgår at skulle igennem 15 andre hjemmesider for at få samme overblik.

Mht. spam af mobiltelefoner, kan jeg fortælle at vi har benyttet os af en permission-database af danske mobilnumre. Jeg vil antage, at dit nummer har figureret i denne database. Dette kan det have gjort af følgende årsager:

1) Du har deltaget i en konkurrence el. service hvor der samtidig er givet samtykke til, at der fremover må fremsendes tilbud til dit nummer.
2) Dit nummer har tidligere været ejet af en anden person, der har deltaget i en konkurrence el. service, hvori førnævnte samtykke er afgivet.

I begge tilfælde er der ikke tale om spam. Der var endvidere i beskeden du modtog, skrevet specifikt hvordan du kan framelde dig fremtidige henvendelser.

Hvis det derimod ikke har kunne lade sig gøre, at framelde sig tjenesten, er du velkommen til at kontakte mig på plh@bownty.com med dit mobilnummer. Så sørger jeg for, at dit nummer bliver fjernet fra denne database.

Venlig hilsen,

Palle Ladbye-Hansen
bownty!