Avatar billede yuanyang Nybegynder
13. marts 2011 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere IE-vinduer under Windows 7?

Lad mig slå det fast med det samme: Windows 7 er absolut ikke mig, men det må da for h....... være muligt at få tingene til at spille lidt bedre.

Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan få vist mere end ét vindue med IE. Det må da være muligt???

Jeg troede dog også, at det var muligt at få nogle ordentlige indstillinger til stifinderen, men den har jeg simpelthen opgivet. Jeg kunne ikke holde ud at skulle trykke 'Enter' hver gang jeg ville se indholdet i en mappe (jeg bruger ikke musen særligt meget, hvilket sikkert er en af årsagerne til min utilfredshed)

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2011 - 15:31 #1
Hvis du trykker på et lille plus ved siden af den første fane, kommer der så ikke en ny op?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2011 - 15:32 #2
prøv ctrl+T
Avatar billede showsource Seniormester
13. marts 2011 - 15:47 #3
ctrl+n for nyt vindue
og t for ny tab

hvis et dir er markeret i stifinder, højre pil for at åbne, tab for at skifte imellem. Nøjagtig som det vist altid har været.....
13. marts 2011 - 15:56 #4
...at jeg ikke kan få vist mere end ét vindue med IE... ikke helt forstået ?
Er det princippet med FaneBrowsing, du ikke forstår ? Sådan have det været med InternetExplorer version 7 og fremefter (altså ikke kun WIN7...)
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2011 - 17:12 #5
Jeg bruger også denne:

Du kan også H-klik på menu linjen i IE, vælg tilpas, vølg tilføj7fjern kommandoer.

I den boks der nu kommer op, vælg Nyt Vindue i venstre side og klik på knappen tilføj, så er "Ny vindue" vist i højre boks.
Markere den og klik på knappen flyt op, så du flytter "nyt vindue" hen foran f.eks printer
Nu kan du så åbne nye vinduer derfra :-)
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2011 - 17:15 #6
Jeg er p*sse træt af denne bærebare HP`s tastatur, da Æ og Ø sidder lidt anderledes end på mit normale tatatur :-)

..vælg tilføj/fjern kommandoer
Avatar billede yuanyang Nybegynder
13. marts 2011 - 19:07 #7
Ctrl+n er et hit - helt i min ånd.

Tak og smid et svar.

Fanebrowsing kender jeg til og forstår - jeg bryder mig bare ikke om det. Er stor tilhænger af alt+tab og gider ikke benytte både alt+tab og ctrl+tab.
Avatar billede yuanyang Nybegynder
14. april 2011 - 22:04 #8
Lukker.

Evt. forurettede mht. point må råbe op. Så skal de få, hvad der tilkommer dem.