Avatar billede muratkaya9 Novice
12. marts 2011 - 17:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ipad til lektie?

Hej...
Jeg overvejer at købe en ipad 2. Men er i tvivl fordi at jeg ikke ved om man kan bruge den til lektie.

Jeg skal bruge den til at:

-Se film
-Tjekke/læse: mail/facebook/msn/nyheder
-Excel Regnark, onenote osv.
-Tilslutte trådløs til en printer.
-Skrive opgaver osv.

Det betyder meget for mig, at jeg kan bruge den til lektie..

Kan i anbefale en eller skal jeg holde mig til en computer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2011 - 17:33 #1
Til dit behov ville jeg ikke engang turde overveje en Ipad.
Hold dig til en PC i stedet.
Avatar billede swiatecki Novice
12. marts 2011 - 17:58 #2
Du kan nok godt bruge den til nøds, men jeg ville KLART gå efter en pc til det behov
Avatar billede natkatten Mester
13. marts 2011 - 08:37 #3
Enig - du skal anvende en pc eller en Mac. Ipads er (endnu) ikke målrettet den mere "traditionelle" anvendelse (og Ipad2 kræver herudover stadig, at du har adgang til Itunes på en pc eller en Mac!).
Avatar billede NukeDK Nybegynder
13. marts 2011 - 12:21 #4
Jeg formoder at #0 har en Pc, og jeg er lige modsat de andre, har selv en iPad, og til det du skriver du skal bruge den til virker den fint...

-Se film
---- Skal konverteres og lægges ind via iTunes.
-Tjekke/læse: mail/facebook/msn/nyheder
---- Her er iPad super god, dog skal du gøre op med dig selv om du skal bruge Flash, for det kan den ikke som du sikkert ved.
-Excel Regnark, onenote osv.
---- Her er den også god, det er dog Apple´s egen "Office" Pakke og den er lidt mangel fuld kontra Office til Windåse, men søg på nettet om det virker til dine behov.
-Tilslutte trådløs til en printer.
---- Her kan den også være med, jeg udskriver da fra min iPad.
-Skrive opgaver osv.
---- Her kan du igen bruge Apple´s egen "office" Pakke, osv, er et vidt begreb, men her i huset bruger i vores iPad til mange ting.

Ps. Men find helt nøjagtigt ud af hvad det er du ønsker at bruge den til med regne ark, også søg på nettet om Apple´s App Pages og Numbers osv, virker efter hensigten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2012 - 19:53 #5
#0 er spørgsmålet, men nej - jeg har begge!