Avatar billede mads800 Nybegynder
12. marts 2011 - 10:39 Der er 4 kommentarer

MIN COMPUTER VIL IKKE OPLADE!!!

Hej jeg har en Hp Pavilion dv7 og her for nogen uger siden gad den pludselig ikke oplade. Så jeg købte et nyt opladerkable også virkede den igen men nu har jeg det samme problem igen... den vil ikke oplade og jeg gider ikke købe et nyt opladerkabel da det er helt nyt!

HJÆLP!! jeg løber tør for strøm!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2011 - 11:01 #1
du skal da bare få kablet byttet - der er jo reklamationsret på det.
Avatar billede nick-babzz Nybegynder
12. marts 2011 - 11:05 #2
Har det samme problem med min HP Pavilion dv7 skiftede først min kabel da det ikke opladet og summede når jeg satte øret helt ind imod det, så skiftede det men et år efter så var der galt med batteriet(det holder vidst gennemsnit kun 2år) så det blev også skiftet og nu kører den fint :)
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 16:22 #3
udnyt din reklamations ret og få byttet hele strøm forsyningen, løser det ikke problemet, så send den ind til reparation
Avatar billede NyOpladerDK Nybegynder
16. august 2011 - 03:14 #4
Har du stadig din bærbar? ellers vil jeg gerne købe det ;)