Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 22:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside program /design

Jeg kun rigtig godt tænke mig at lave et meget flot hjemmeside design er der nogle som kender et program som jeg kan download eller sådan?
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
12. marts 2011 - 02:04 #1
Photoshop eller GIMP vil jeg forslå.
Hvis du ikk er så maget til kode og bare vil lave noget hurtigt er Artisteer helt sikkert et godt valg.
Den laver alt fra html til wordpress.
Der er mange ander programmer der ude på netted men de 3 ligger iværfald på min 10 liste over programer jeg bruger tit ^^
Håber det hjalp lidt på det^^

ps. unskyld for mit dårlige dansk men er ordblind -.-'
Avatar billede Bdev Nybegynder
12. marts 2011 - 08:55 #2
Jeg vil nødig virker bedre vidende, men det er jo ikke programmer der laver flotte hjemmeside designs.

Du kan lave en flot hjemmeside i notepad. Du skal opbygge din side i <div> og styre stylingen via et stylesheet (CSS).

Hvis du ikke har arbejdet på den måde før, så kræver det lidt tilvending, men det giver total kontrol over designet.

Du kan fx kigge på http://styleboost.com/ for at få noget inspiration.

Hvis du har nogen spørgsmål kan du fange mig på http://www.nolas.dk
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
12. marts 2011 - 14:20 #3
Jeg må give dig rat Bdev, men hvis det kommer til sofeware er det nogle af de programmer jeg ville bruge til design.
Det kan godt være jeg er lidt langsom men syntes nu stadig er tabels giver et godt design og det loader også hurtiger men diver er altid en god løsning til design og plejer og virke.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 14:51 #4
Okay kan i skrive f.eks? på programmer som jeg kan bruge?
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
13. marts 2011 - 03:43 #5
Dreamweaver et altid godt hvis man har noget kenskab til kode sef^^
Eller hvis du er lidt "pro" kan du download notepad++
Det hjælper en hel del^^

Ellers er der igen Artisteer hvis du bare vil lave en hurtigt design der stadig ser godt ud ^^
Aristeer kan generare html, css, php, mysql og lidt JavaScript ^^

Håber det svaret på dit spøgsmål ^^